Nouvelles françoises en prose du xiii siècle

Cover
Louis Moland, Charles d' Héricault
P. Jannet, 1856 - 311 Seiten
 

Andere Ausgaben - Alle anzeigen

Häufige Begriffe und Wortgruppen

Beliebte Passagen

Seite 30 - Hitopadésa, ou l'instruction utile, recueil d'apologues et de contes, traduit du sanscrit, avec des notes historiques et littéraires, et un Appendice contenant l'indication des sources et des imitations, par M. Ed. LANCEREAU, membre de la Société Asiatique, i vol. 5 fr.
Seite 281 - Dix vos benie ! fait cil— Se Dix t'aït, que fais tu ilec ? — A vos que monte ? fait cil. — Nient, fait Aucassins ; je nel vos demant se por bien non. — Mais por quoiplourés vos, fait cil, et faites si fait duel ? Certes, se j'estoie ausi rices hom que vos estes, tos li mons ne me feroit mie plorer.
Seite 258 - Biaucaire qui de mort le haoit, si se pensa qu'ele ne remanroit plus ilec; que, s'ele estoit acusee, 10 et li quens Garins le savoit, il le feroit de male mort morir. Ele senti que li vielle dormoit, qui aveuc li estoit. Ele se leva si vesti un...
Seite 258 - Aucasins fu mis en prison, si com vos avés oï et entendu, et Nicolete fu d'autre part en le canbre. Ce fu el tans d'esté el mois de mai, que li jor sont caut, lonc et cler et les nuis coies et series. Nicolete jut une nuit 5 en son lit si vit la lune luire cler par une fenestre et si oï le lorseilnol center en garding, se li sovint d'Aucassin sen ami qu'ele tant amoit.
Seite 33 - Les Evangiles des Quenouilles. Nouvelle édition, revue sur les éditions anciennes et les manuscrits , avec Préface, Glossaire et Table analytique, i vol. 3 fr. « Ceci n'est pas seulement un livre amusant : c'est ч encore un des livres les plus précieux pour l'histoire « des mœurs, des opinions et des préjugés...
Seite 32 - Sarrazins, qui estoient assez preux, maiz ilz n'estoient pas preudommes. Car ilz ne craignoient ne amoient Dieu aucunement. Et disoit, que grant grace faisoit Dieu à ung chevalier, quant il avoit ce bien, que par ses faitz il estoit appelle preuhomme et preudomme.
Seite 305 - Sire, oie, j'en sai con de le plus france créature et de le plus gentil et de le plus sage qui onques fust née; si est fille au roi de Cartage, qui le prist la u Aucassins fu pris, si le mena en le cité de Cartage tant qu'il seul2 bien que c'estoit se fille, si en fist molt 10 grant feste.
Seite 51 - RELATION des principaux événements de la vie de Salvaing de Boissieu, premier président en la chambre des comptes de Dauphiné, suivie d'une critique de sa généalogie, et précédée d'une Notice historique, par Alfred de Terrebasse.
Seite 288 - Aucassins, biax amis dox, en quel tere en irons nous ? — Douce amie, que sai jou ? Moi ne caut u nous aillons, en forest u en destor, mais que je soie aveuc vous.
Seite 238 - Sire, fait li visquens, ce poise moi qu'il i va ne qu'il i

Bibliografische Informationen