Essais: avec les notes de tous les commentateurs, Band 5

Cover
Lefèvre, 1826
 

Häufige Begriffe und Wortgruppen

Beliebte Passagen

Seite 123 - La raison a tant de formes, que nous ne sçavons à laquelle nous prendre ; l'experience n'en a pas moins.
Seite 71 - C'est luy qui ramena du ciel, où elle perdoit son temps, la sagesse humaine, pour la rendre à l'homme, où est sa plus juste et plus laborieuse besoigne, et plus utile 516.
Seite 69 - Nostre monde n'est formé qu'à l'ostentation : les hommes ne s'enflent que de vent; et se manient à bonds, comme les balons.
Seite 195 - Si j'avois des enfans masles, je leur désirasse a volontiers ma fortune. Le bon père que Dieu me donna (qui n'a de moy que la recognoissance de sa bonté, mais certes bien gaillarde...
Seite 128 - Jamais deux hommes ne jugèrent pareillement de mesme chose, et est impossible de voir deux opinions semblables exactement, non seulement en divers hommes, mais en mesme homme à diverses heures.
Seite 141 - Aristote , et en conceoit une haine plus iuste : qui se souvient des maulx qu'il a courus , de ceulx qui l'ont menacé , des legieres occasions qui l'ont remué d'un estat à aultre, se prepare par là aux mutations futures , et à la recognoissance de sa condition.
Seite 10 - ... pas qu'on refuse, aux charges qu'on prend, l'attention, les pas, les paroles, et la sueur, et le sang au besoing : Non ipse pro caris amicis, Aut patria, timidus perire * : mais c'est par emprunt et accidentalement ; l'esprit se tenant tousiours en repos et en santé ; non pas sans action, mais sans vexation, sans passion.
Seite 351 - Pour ce coup je ne voudrais sinon entendre comme il se peut faire que tant d'hommes, tant de bourgs, tant de villes, tant de nations endurent quelquefois un tyran seul, qui n'a puissance que celle qu'ils lui donnent...
Seite 362 - Mais certes s'il ya rien de clair et d'apparent en la nature, et en quoy il ne soit pas permis de faire l'aveugle, c'est cela, Que nature, le ministre de Dieu, et la gouvernante des hommes, nous a...
Seite 60 - En ces aultres accusations extravagantes, ie dirois volontiers que c'est bien assez qu'un homme, quelque recommendation qu'il aye, soit creu de ce qui est huma'in : de ce qui est hors de sa conception, et d'un effect supernaturel, il en doibt estre creu lors seulement qu'une approbation supernaturelle l'a auctorisé.

Bibliografische Informationen