Société de l'histoire de France (Series)

Cover
Société de l'histoire de France, 1881
 

Ausgewählte Seiten

Häufige Begriffe und Wortgruppen

Beliebte Passagen

Seite 244 - ... et afin que ce soit chose ferme et estable à tousjours, nous avons fait mettre nostre seel a ces présentes, sauf en autres choses nostre droit et l'autruy en toutes.
Seite 146 - Crespy en Vallois. Quand le régent sceut que le roy avoit esté sacré à Rains, et qu'il marchoit en pays pour tirer droit à Paris, il assembla une grande compaignie d'Anglois et de Picards , entre lesquels estoient...
Seite 210 - Lembourg, comte de Flandres d'Artois de Bourgoingne, palatin de Haynnau de Hollande de Zellande et de Namur, marquis du Saint Empire, seigneur de Frise, de Salins et de Malines à tous ceulx qui ces présentes lettres verront, salut.
Seite 331 - Moreau , conseillers ; Jehan Costenier et Robert Molière , secrétaires, et tous ambassadeurs du roy de France, notre souverain seigneur, estant présentement en la ville d'Arras , faisons pour et ou nom de luy au duc de Bourgongne et de Brabant , pour son...
Seite 361 - Et affin que ce soit ferme chose et estable à tousjours, nous avons fait mettre nostre scel à ces présentes.
Seite 369 - ... vous prions bien que la personne et bonne délivrance de nostre beau-frère , le roy de Sézille, dont autrefois vous avons bien espécialement escript , vueilliez, pour l'amour de nous, avoir en bonne mémoire et recommandation , et tellement que selon que nostre fiance y est , que briefs s'en doive percevoir de nostre intercession, car tout le plaisir bien et courtoisie que lui ferez, réputons à nous estre faict semblablement.
Seite 332 - Jedict mauvais cas ou qui en furent consentants , le roy les habandonnera , et fera toute diligence de les faire prendre , s'il est possible , quelque part que trouvez pourront estre, pour estre pugnis en corps et en biens; et se appréhendés ne peuvent estre, les bannira et fera bannir à tousjours ; sans grasce ne rappel, hors du royaulmeet Daulphiné, avec confiscation de tous leurs biens ; et seront hors de tous traictiés.
Seite 81 - Tancarville , vicomte de Melun , et seigneur de Montreuil Bellay; et, parsesdicts deulx frères, les envoya audict Monstroeul-Bellay. Et puis, quand il eust touttes ces choses achevées , il recommanda la ville et le chastel du Crotoy , à messire...

Bibliografische Informationen